プライバシーポリシー(個人情報の保護について)

弊社のプライバシーポリシーは、下記のとおりでございます。お目通しの上御了承頂きますよう、お願い申し上げます。
なお、このプライバシーポリシーは、2022年1月1日より適用となります。

1. 個人情報取扱事業者の氏名または名称

株式会社ケン横浜SAマネジメント

2. 個人情報保護の方針

弊社は、個人情報保護に関する法令と社会秩序を尊重・遵守し、個人情報の適正な取り扱いと保護に努めております。
このプライバシーポリシーでは、弊社におけるお客様の個人情報の取り扱いについてご説明しております。

3. 個人情報および保有個人データの利用目的等

(1)弊社は、利用目的をプライバシーポリシーで公表又は書面によりお客様にお知らせしており、法令によって定められた場合を除いて、利用目的以外での目的で個人情報を利用しません。
(2)お客様から頂きました個人情報および弊社が保有する個人データは、下記各号に定める目的で利用いたします。なお、情報、サービスの提供は、お客様からのお申し出がございましたら、取りやめさせて頂きます。

  1. 1.
    不動産の売買、交換、賃貸およびその仲介並びに所有、管理、斡旋、鑑定並びにコンサルティング等の取引に関する契約の履行、情報、サービス、住宅プランの提供。
  2. 2.
    建物の企画、設計、監理および請負。
  3. 3.
    不動産の所有、利用および管理。
  4. 4.
    住宅の修理、リフォームに関するコンサルタント業務。
  5. 5.
    投資用不動産小口化商品(共同事業によるマンション、ホテル、事業所用ビル、ショッピングセンター等)の企画、開発、所有、販売、管理およびそれらに関する海外における事業。
  6. 6.
    信託受益権の販売又はその代理若しくは媒介。
  7. 7.
    国内外の不動産等に関する投資顧問業務。
  8. 8.
    不動産信託受益権の保有、売買ならびにかかる信託の目的物たる不動産の賃貸および管理。
  9. 9.
    駐車場、倉庫等の経営、管理。
  10. 10.
    不動産特定共同事業法に基づく事業。
  11. 11.
    建築工事の設計、施工、監理および請負。
  12. 12.
    集金代行および企業の計算事務代行。
  13. 13.
    ホテル経営並びにホテルの運営に関わる事業。
  14. 14.
    ホテル・旅館およびレストラン並びにこれに付随する宴会施設の経営。
  15. 15.
    ホテル・旅館内の食堂・売店の経営。
  16. 16.
    旅行業法に基づく旅行業。
  17. 17.
    資産の管理・運営、および資産の流動化に関する法律等を活用した資産の流動化に関するコンサルティング業務。
  18. 18.
    投資事業・融資事業に関するコンサルティング業務。
  19. 19.
    外国人に対する国内居住のためのコンサルティング業務。
  20. 20.
    国内外の経済・産業および不動産に関する調査業務。
  21. 21.
    損害保険取扱代理業務。
  22. 22.
    出版物による投資情報提供業務。
  23. 23.
    映画館、劇場、コンサートホール、ライブハウスその他娯楽施設の経営。
  24. 24.
    音声・映像の収録スタジオの運営、収録作業の請負。
  25. 25.
    音声・映像のソフトウェア(ディスク、テープおよびフィルム)の企画・制作・製造・販売・賃貸および放送・上映・配給ならびにこれらの仲介・媒介。
  26. 26.
    カーテン、カーペット等室内装飾品および家具、絵画の輸入および販売。
  27. 27.
    上記利用目的の達成に必要な範囲での、個人情報の第三者への提供。
  28. 28.
    上記商品、情報、サービス提供のための郵便物、電話、電子メール等による営業活動およびマーケティング(アンケートのお願いなど)活動、景品・ノベルティーグッズ等の送付。顧客動向分析または商品開発等の調査分析。
  29. 29.
    必要に応じたお客様への連絡。
  30. 30.
    会計監査上の確認作業。

(3)弊社は、違法又は不当な行為を助長し又は誘発するおそれがある方法により、個人情報を利用しません。

(4)弊社は、個人情報を適法かつ適正な方法で取得します。

(5)当社は、法令によって特に定められた場合を除いて、要配慮個人情報を取得しません。

4. 個人情報の安全対策

(1)弊社は、お客様の個人情報を安全に管理・運営するよう鋭意努力しており、個人情報への外部からの不正なアクセス、個人情報の紛失、毀損、破壊、改ざん、漏えい、社外への不正な流出等への危険防止に対する合理的かつ適切な安全対策を行っております。また、個人情報を取り扱う部門ごとに情報管理部門責任者を置き、個人情報の適切な管理に努めると共に、情報セキュリティに関する規程を設けて、社員への周知徹底を実施しております。
(2)弊社は、利用目的の達成に必要な範囲内において、個人データを正確かつ最新の内容に保つとともに、利用する必要がなくなったときは、当該個人情報を遅滞なく消去するように努めます。

(3)弊社は、その取り扱う個人情報の漏えい、滅失、毀損等が生じたときは、法令に基づいて漏えい等の報告をします

(4)前項の場合には、当社は、法令に基づいて本人に対し、漏えい等が生じた旨を通知します。

5. 第三者への提供

(1)お客様の個人情報は、下記各号のいずれかに該当する場合を除いては、第三者には開示または提供いたしません。

  1. 1.
    お客様の同意がある場合。
  2. 2.
    お客様個人を識別することができない状態で開示する場合。
  3. 3.
    業務を円滑に進める等の理由により、他企業に個人情報の取り扱いを委託する場合。ただし、この場合には、個人情報の保護に十分な措置を講じている者を選定し、委託先に対して必要かつ適切な監督を実施します。
  4. 4.
    法令等により開示を要求された場合。
  5. 5.
    人の生命、身体または財産の保護のために必要であって、お客様の同意を得ることが困難である場合。
  6. 6.
    公衆衛生の向上または児童の健全な育成の推進のために特に必要がある場合であって、お客様の同意を得ることが困難である場合。
  7. 7.
    国の機関もしくは地方公共団体またはその委託を受けた者が法令の定める事務を遂行することに対して協力する必要がある場合であって、お客様の同意を得ることにより当該事務の遂行に支障を及ぼすおそれがある場合。
  8. 8.
    「3.個人情報および保有個人データの利用目的」の各号で定める目的の範囲で、お名前、ご住所、電話番号、電子メールアドレス、お客様コードの各所要項目について、書面、ファクス、電話、電磁的記録(フロッピーディスク等)および電子メールにより、お客様の契約の相手方となる者、金融機関、管理会社、その他利用目的の達成に必要な範囲の第三者に対し開示または提供する場合。なお、お客様からのお申し出がありましたら、開示または提供を停止いたします。
  9. 9.
    新築販売物件等の場合には、お名前、ご住所、電話番号、電子メールアドレス、お客様コードの各所要項目について、書面、ファクス、電話、電磁的記録(フロッピーディスク等)および電子メールにより、ご本人の契約の相手方となる者、金融機関、管理会社、その他利用目的の達成に必要な範囲の第三者に開示または提供する場合。なお、お客様からのお申し出がありましたら、開示または提供を停止いたします。
  10. 10.
    売買、賃貸仲介、管理等の場合には、不動産情報、お名前、ご住所、電話番号、電子メールアドレス、お客様コードの各所要項目について、書面、ファクス、電話、電磁的記録(フロッピーディスク等)および電子メールによりお客様の契約の相手方となる者、金融機関、管理会社、その他利用目的の達成に必要な範囲の第三者に開示または提供する場合。なお、お客様からのお申し出がありましたら、開示または提供を停止いたします。

    ※売買、賃貸仲介、管理等の場合に提供する第三者として想定される例

    • 契約の相手方となる者、その見込客。
    • お客様が賃借または居住している賃貸物件の所有者およびその業務代行者。
    • お客様が賃借または居住している賃貸物件を譲り受ける者および譲り受ける見込みである者。
    • 他の宅地建物取引業者。
    • インターネット広告の掲載業者、不動産事業者団体。
    • 売買仲介等の場合には、指定流通機構(物件登録、成約通知および同機構のデータを利用しての営業、価格査定等の実施)・・・下記(注)をご参照下さい。
    • 登記等に関する司法書士、土地家屋調査士。
    • 融資等に関する金融機関。
    • 不動産管理等に関する管理会社。
    • 信用情報機関、不動産調査機関等。

    (注)指定流通機構に関する事項等について

    指定流通機構は、宅地建物取引業法第50条の3により、国土交通大臣の指定を受けた公益法人であり、同法に定められた次の業務等を行っています。

    1. 一.
      専任媒介契約その他の宅地建物取引業に係る契約の目的物である宅地または建物の登録に関すること。
    2. 二.
      前号の登録に係る宅地または建物についての情報を、宅地建物取引業者に対し、定期的にまたは依頼に応じて提供すること。
    3. 三.
      前二号に掲げるもののほか、前号の情報に関する統計の作成その他宅地および建物の取引の適正の確保および流通の円滑化を図るために必要な業務。
      弊社は、指定流通機構に関する宅地建物取引業法の規定等に基づき、下記各号に定める措置を取らせていただきます。
      1. 1.
        弊社が、売却依頼を受けて、媒介契約を締結した場合、その物件情報を、相手方を探索するため指定流通機構に登録いたします。登録された物件情報および売却希望者の方の氏名・住所等の情報は、指定流通機構の会員業者、購入希望者に提供されます。
      2. 2.
        登録された物件が成約した場合には、その年月日、売買価格等を指定流通機構に通知いたします。
      3. 3.
        指定流通機構は、物件情報、成約情報(物件の概要、契約年月日、売買価格等の情報で、売主・買主の氏名は含まれません)を、宅地建物取引業法で規定する同機構の業務のために利用します。なお、その中には、物件情報、成約情報を指定流通機構の会員業者や公的な団体へ電子データ等で提供することを含みます。
      4. 4.
        専任媒介契約および専属専任媒介契約の場合、以上の、指定流通機構への情報の登録・通知等は、宅地建物取引業法の規定に基づき実施いたします。
      5. 5.
        物件の購入希望者あるいは買主となられる方は、上の①~④の指定流通機構に関する措置等に基づいてご購入いただきます。
      6. 6.
        弊社が、指定流通機構の物件情報等により物件購入の営業活動を行う場合には、その物件情報等を購入希望者の方に提供すると共に、購入希望者の方の氏名、住所等を、売却営業を行う宅地建物取引業者、売却希望者に提供いたします。この提供については、本文「3.個人情報および保有個人データの利用目的」に記載のとおり、お客様からのお申し出がありましたら取り止めさせていただきます。
      7. 7.
        弊社は、指定流通機構から提供を受けた成約情報(売主・買主の氏名は含まない)あるいは、弊社が関与した売買取引により得た成約情報を、弊社が売買依頼等を受ける際の売買すべき価格またはその評価額を提示する意見の根拠として、弊社の依頼者等に提供いたします。その際には、当該成約物件の特定が困難になる措置等を講じて実施いたします。なお、この提供については、本文「3.個人情報および保有個人データの利用目的」に記載のとおり、お客様からのお申し出がありましたら取り止めさせていただきます。

(2)弊社は、お客様から取得した個人情報をハッシュ化する等して特定の個人を識別できない情報として暗号化した上で、当該情報を広告媒体やSNSのプラットフォーム等にアップロードをして、当該情報が一致した場合に広告を表示する方法等のために利用しますので、予めご了承下さい。

6. 特定個人情報の取り扱い

弊社は、法令に基づく場合を除いて、「行政手続における特定の個人を識別するための番号の利用等に関する法律」に定めるお客様の個人番号(マイナンバー)を受領致しません。弊社に個人番号(マイナンバー)の記載ある書類をご提出いただく場合には、法令に基づく場合を除いて、お客様におかれましてマスキングその他判読不能とする措置を講じていただきますようお願い致します。

7. 個人情報の開示・訂正・利用停止等の手続き・苦情の処理
  1. (1)
    保有個人データの開示手続き、および保有個人データの内容に事実と異なる記載がある場合の訂正、法令違反等がある場合の停止又は消去の対応につきましては、お客様からの要請があった場合に、弊社が別途定める手続きに従い、遅滞なく行わせて頂きます。
    ※手続きの詳細は、「個人情報の開示手続きについて」をご覧下さい。
  2. (2)
    前項の対応は、弊社株式会社ケン横浜SAマネジメントが担当いたします。
    なお、下記窓口の受付時間は、月曜日から金曜日まで(ただし、祝祭日および会社休業日を除きます)の午前10時から午後5時までとさせて頂きます。

    〒106-8640 東京都港区西麻布1-2-7
    株式会社ケン横浜SAマネジメント The Apartment Bay YOKOHAMA 個人情報対応係
    電話:03-5413-5930
    ファクス:03-5413-5647
    メールアドレス:info@h.premierhotel-group.com

  3. (3)
    弊社保有個人データの開示等のご請求を希望される場合には、お客様から、前項に定める部署までお問い合わせ下さい。弊社所定の書式をファクスまたはE-MAILにてご送付致しますので、身分証明書等を添付頂いた上で、同書式にてご請求頂くことになります。なお、この開示手続きには、所定の手数料を頂戴することになりますので、予め御了承下さい。
  4. (4)
    弊社は、保有個人データの安全管理のため、外部からの不正なアクセス、個人情報の紛失、毀損、破壊、改ざん、漏えい、社外への不正な流出等への危険防止に対する合理的かつ適切な安全対策を行っております。
  5. (5)
    弊社の個人情報の取り扱いに関する御意見、御苦情、お問い合わせ等につきましても、第2項に定める部署にて対応させて頂きます。なお、受付時間も同じです。
8. プライバシーポリシーの改定

このプライバシーポリシーは、法令等の要請や個人情報保護の一層の改善のため、適宜、見直しや改定を進めて参ります。最新の情報は、弊社ウェブサイト内に掲載致します。

9. クッキー(cookie)について

弊社ウェブサイトでは、お客様に一層便利に弊社ウェブサイトをご利用頂くため、また、閲覧履歴を取得するために「クッキー」を使用する場合があります。この技術は、スムーズなサービスを提供するためだけに用途を限定して使用しており、収集した情報につきましては、お客様の個人情報同様に秘密として扱われます。弊社では、クッキーにより取得したお客様の行動履歴と弊社が所有しているお客様の個人情報を関連付けて、メールマガジンやバナー広告等の広告配信を行う場合があります。各種「お問い合わせ」等の Web フォームに記入すると、 当社では提供された情報を使用して、サービスに関するお客様のご関心事項についてご連絡させていただきます。
「クッキー」はウェブサイトでお客様のコンピューターを識別するためもので、「クッキー」を拒否されましても弊社ウェブサイトをご利用頂けますが、一部機能をご利用頂けない場合がございます。 なお、「クッキー」を拒否される場合には、ご使用のブラウザで設定することができます。

10. 他のウェブサイトへのリンクについて

弊社ウェブサイトには他企業のウェブサイトへのリンクがございますが、当該ウェブサイトのクッキー使用の有無も含めて、弊社は、リンク先のウェブサイトでのプライバシー保護に関しての責任は負いませんので、予めご了承下さい。

以上

サイトポリシー

お客様の属性情報・行動履歴の取得及び利用について

当ウェブサイトでは、広告配信事業者等の第三者が提供するプログラムを利用し、特定のサイトにおいて行動ターゲティング広告(サイト閲覧情報などをもとにユーザーの興味・関心にあわせて広告を配信する広告手法)や、サイト管理、アクセス状況の計測を行っています。
その際、ユーザーのサイト訪問履歴情報を採取するためCookieを使用しています。
広告配信事業者等の第三者は当該Cookieを使用して当ウェブサイトへの過去のアクセス情報に基づいて広告配信や、サイト管理、アクセス状況の計測を行っています。
この広告や計測の無効化を希望されるユーザーは広告配信事業者等の第三者のオプトアウトページにアクセスして、Cookie の使用を無効にできます。
ブラウザの変更、Cookieの削除及び新しいPCへ変更等の場合には再度設定が必要となります。
ユーザーは広告のオプトアウトページでGoogleのCookieを使用しないよう設定できます(また、Network Advertising Initiative のオプトアウトページでも第三者配信事業者の Cookieの使用を無効にできます)。
オプトアウトを行っていない場合、Google他、第三者配信事業者または広告ネットワークの Cookieも使用される可能性があります。
Network Advertising Initiativeのオプトアウト ウェブサイトでは、一部のCookie(すべてではありません)をまとめて無効にできます。
オプトアウトページのURLは下記になります。

What follows is our privacy policy. Please read it carefully and make sure you agree with the terms and conditions.
This privacy policy is effective as of January 1, 2022.

1. The name of the entity handling personal information

Ken Yokohama SA Management,Ltd.

2. Policy on protecting personal information

We are deeply committed to our obligation to comply with laws and regulations governing the appropriate handling and protection of personal information in accordance with social norms.
This privacy policy describes how we handle personal information concerning our customers.

3. Reasons for using personal information and personal data

We use personal information provided by our customers and personal data in our possession for the following purposes. We will cease the use of personal information for any purpose at all if requested to do so by the individual whose personal data is in question.

  1. 1.
    Sale, purchase, exchange, and leasing of properties and related brokerage efforts; the execution of contracts and the provision of information, services, and housing plans concerning property ownership, management, brokerage, appraisal, consulting, and other transactions
  2. 2.
    Building planning, design, supervision, and leasing/sales
  3. 3.
    Property ownership, use, and management
  4. 4.
    Consulting services related to house repair and renovation
  5. 5.
    Planning, development, ownership, selling and management of small-lot property for investment purposes (e.g., condominiums, hotels, office buildings, and shopping centers under joint projects), and overseas operations relating thereto
  6. 6.
    Sale of beneficial interests or related agency or mediation activities
  7. 7.
    Investment advisory services related to properties in Japan and overseas
  8. 8.
    Retention, sale, or purchase of beneficiary rights of properties in trust and the leasing and management of properties covered by such trust
  9. 9.
    Operation and management of parking and storage facilities
  10. 10.
    Operations under the Real Estate Specified Joint Enterprise Act
  11. 11.
    The design, construction, supervision, and contracting of building work
  12. 12.
    Handling of bills collection and corporate accounting
  13. 13.
    Hotel management and activities related to hotel operations
  14. 14.
    Management of hotels, lodging facilities, and restaurants and banquet facilities annexed thereto
  15. 15.
    Management of restaurants and shops in hotels and lodging facilities
  16. 16.
    Travel agency activities under the Travel Agency Act
  17. 17.
    Consulting services related to asset management and operations; asset securitization under the Act on the Securitization of Assets
  18. 18.
    Consulting services related to investment and loan operations
  19. 19.
    Consulting services for foreign nationals concerning residing in Japan
  20. 20.
    Research on economic, industrial, and property conditions in Japan and overseas
  21. 21.
    Non-life insurance agency
  22. 22.
    Provision of investment information in publications
  23. 23.
    Management of movie theaters, theaters, concert halls, live music venues, and other arts and entertainment facilities
  24. 24.
    Operation of sound and video recording studios, and the contracting of recording work
  25. 25.
    Planning, production, manufacture, sale, leasing, broadcasting, screen presentation, and distribution of sound and video software (discs, tapes, and films) and related brokerage and mediation activities
  26. 26.
    Import and sales of furniture, artwork, curtains, carpets, and other interior decorations
  27. 27.
    Provision of personal information to third parties to the extent necessary to achieve the purpose(s) of use set forth above
  28. 28.
    Sales and marketing (e.g., questionnaire surveys) activities by post, telephone, email, or otherwise, and the sending of free gifts, novelty goods, and other articles for purposes related to providing the products, information, and services set forth above; customer trend analysis and research and analysis for product development and related purposes
  29. 29.
    Contacting the customers when necessary
  30. 30.
    Reviews for accounting audit purposes
4. Security of personal information

We are committed to assuring the safe management and operation of personal information concerning customers. We take all reasonable and appropriate security measures to safeguard against personal information risks, including risks of unauthorized access by outside parties and/or loss, damage, destruction, alteration, leakage, and unauthorized release to outside parties. Each and every department in our company that handles personal information includes an information management representative charged with ensuring the appropriate management of personal information. We have also established information security rules which are made known to all employees.

5. Provision to third parties

Personal information concerning the customers will not be disclosed or provided to third parties except in the following cases:

  • The customer’s consent has been obtained.
  • The information is disclosed in a form not traceable to an identifiable individual.
  • The handling of the information is subcontracted to another company for business facilitation or other purposes. In such cases, the contractor chosen will have adequate personal information protection measures in place and will be placed under necessary and appropriate supervision.
  • The disclosure of the information is legally required.
  • The disclosure or provision of the information is necessary to protect life, health, or property in cases in which obtaining the customer’s consent is difficult.
  • The disclosure or provision of the information is necessary to improve public health or promote the healthy development of children in cases in which obtaining the customer’s consent is difficult.
  • The acquisition of the customer’s consent may be detrimental to statutory affairs undertaken by a national government agency or local government or contractor thereof under circumstances in which we are compelled to cooperate.
  • The customer’s name, address, telephone number, email address, and/or customer code are disclosed or provided in writing by facsimile or telephone, in the form of electromagnetic data (e.g., floppy disk), or by email to a party to the customer’s contract, financial institutions, management service companies, or other third parties to the extent necessary to achieve the purpose(s) of use specified in Section 3 (Reasons for using personal information and personal data on hand). Such disclosure or provision shall be halted at the customer’s request.
  • In connection with the sales of newly built properties for sale, the customer’s name, address, telephone number, email address, and/or customer code are disclosed or provided in writing, by facsimile or telephone, in the form of electromagnetic data (e.g., floppy disk), or by email to a party to the customer’s contract, financial institutions, management service companies, or other third parties to the extent necessary to achieve the purpose(s) of use. Such disclosure or provision shall be halted at the customer’s request.
  • In connection with property sales, purchase, lease brokerage activities, or management activities, property information and the customer’s name, address, telephone number, email address, and/or customer code are disclosed or provided in writing by facsimile or telephone, in the form of electromagnetic data (e.g., floppy disk), or by email to a party to the customer’s contract, financial institutions, management service companies, or other third parties to the extent necessary to achieve the purpose(s) of use. Such disclosure or provision shall be halted at the customer’s request.
  • Certain third parties to whom information may be disclosed in connection with property sales, purchase, lease brokerage activities, or management activities:
    • The actual or prospective party to the contract
    • The owner of the property leased to or occupied by the customer and the owner’s agent
    • Person acquiring or expected to acquire the property leased to or occupied by the customer
    • Other house agents
    • Online advertising services, property trade associations
    • The Real Estate Information Network System (property registration, contract notification, and sales, appraisal based on system data) in the case of brokerage activities related to sales or purchase—see note below.
    • Judicial scriveners, land and house investigators involved in registration and other related activities
    • Financial institutions involved in lending
    • Management service companies involved in real property or management activities
    • Credit information organizations, real property research organizations

(Note) Matters concerning the Real Estate Information Network System

The Real Estate Information Network System is a public interest corporation as designated by the Minister of Land, Infrastructure, Transport and Tourism pursuant to Article 50-3 of the Real Estate Brokerage Act. It provides the following services as specified in the Act:

  1. 1.
    Handling of matters concerning the registration of building lots or buildings covered by exclusive brokerage service and other service agreements concerning the real estate brokerage business
  2. 2.
    Provision of information concerning building lots or buildings subject to registration referred to in the preceding item to house agents periodically or at their request
  3. 3.
    Beyond what is set forth in the preceding two items, the creation of statistics concerning the information referred to in the preceding item and any other services necessary to ensure the proper trade and smooth distribution of building lots and buildings
  4. 4.
    We will take the following actions pursuant to the provisions of the Real Estate Brokerage Act governing the Real Estate Information Network System:
    1. (1)
      Should we conclude a brokerage service agreement at the request of a customer wishing to sell his or her property, we will register the property information with the Real Estate Information Network System to look for prospective buyers. The registered property information and the name and address of the customer wishing to sell will be provided to member companies of the Real Estate Information Network System and individuals wishing to buy the property.
    2. (2)
      If a sales contract is concluded for a registered property, the date of conclusion, the contract price, and other information will be sent to the Real Estate Information Network System.
    3. (3)
      The Real Estate Information Network System will use property and contract information (property overview, contract conclusion date, contract price, and other information; not including the names of the seller and the buyer) for their own services as specified in the Real Estate Brokerage Act. This includes providing property and contract information to member companies of the Real Estate Information Network System and public organizations, whether in electronic or other form.
    4. (4)
      For exclusive brokerage service agreements and privileged and exclusive brokerage service agreements, the registration and notification of the information with or to the Real Estate Information Network System as set forth above will be undertaken in accordance with the provisions of the Real Estate Brokerage Act.
    5. (5)
      An individual who wishes or who is contracted to purchase the property will be required to make the purchase in accordance with the measures related to the Real Estate Information Network System as set forth in (1) through (4) above.
    6. (6)
      In the event that we seek to identify potential property buyers on the basis of property information from the Real Estate Information Network System, we will provide the property information to persons wishing to buy the property and provide information on their names, addresses, and the like to the house agent in charge of property sales and to the person wishing to sell the property. This provision shall be halted at the customer’s request as specified in Section 3 (Reasons for using personal information and personal data on hand).
    7. (7)
      We will provide our clients etc. with contract information provided from the Real Estate Information Network System (excluding the names of the seller and buyer) or contract information obtained through sales transactions in which we were involved as the basis of opinions presenting the suggested sales price or appraised value in our sales services. In so doing, we will ensure the property is not readily identifiable from the information. This provision shall be halted at the customer’s request as specified in Section 3 (Reasons for using personal information and personal data on hand).
6. Handling of specified personal information

Unless otherwise required by laws and regulations, we will not obtain the customer’s personal ID number (so-called My Number) specified in the Act concerning the Use etc. of Personal Identification Numbers in Administrative Procedures. Should the customer provide a document containing his or her personal ID number (My Number), we advise the customer to mask or otherwise make the number illegible, unless otherwise required by laws and regulations.

7. Handling of procedures and complaints concerning the disclosure or correction of personal information
  1. 1.
    At the customer’s request, we will disclose personal data on hand and correct any incorrect information contained therein without delay, in accordance with procedures we establish separately.
  2. 2.
    The actions set forth in the preceding paragraph will be taken by the Personal Information Response Section.
    The service desk is open from 10:00 a.m. to 5:00 p.m. from Monday through Friday (except on national and company holidays).

    1-2-7, Nishi-azabu, Minato-ku, Tokyo, 106-8640
    The Apartment Bay YOKOHAMA Personal Information Response Section, Ken Yokohama SA Management,Ltd.

    Telephone
    03-5413-5930
    Facsimile
    03-5413-5647
    Email address
    info@h.premierhotel-group.com
  3. 3.
    If you wish to request disclosure of your personal data held by us, please contact the department specified in the preceding paragraph. We will send you a prescribed form by fax or e-mail, and you will need to attach your identification and other documents to make a request using the same form. Please note that a prescribed fee will be charged for this disclosure procedure.
  4. 4.
    The service desk specified in paragraph 2 is also open to opinions, complaints, inquiries, and the like concerning our handling of personal information during the hours specified above.
8. Revision of this privacy policy

This privacy policy will be reviewed and revised from time to time to meet legal demands and further improve the way we protect personal information. The latest information will be made available at our website.

9. Cookies

Our website may use cookies to gather viewing history information and thereby deliver greater convenience to visitors to our website.
Cookies allow the website to identify a visitor’s computer. If you refuse to accept cookies, you may still use our website, but potentially in limited ways.
You can configure your browser to refuse cookies.

10. Links to other websites

Our website contains links to websites belonging to other companies. Please note that we have no responsibility for privacy protection at the linked websites, including their use of cookies.

Acquisition and Usage of Attribute Information and Action Records that Do Not Specify Individuals

This website uses programs provided by advertisement distributors and other third parties to conduct behavior-targeting advertising (advertising method in which advertisements are distributed in line with the tastes and interests of users based on data on their website visitation records, etc.) on specified sites, site management and the measurement of access status.
When doing so, this website uses Cookies to gather information on the website visitation records of users (However, the information gathered contains absolutely no information that can be used to specify or identify individuals).
Advertisement distributors and other third parties use these Cookies to conduct advertisement distribution based on data on pastaccess to this website, website management, and the measurement of access status.
Users who wish to have these advertisements and/or measurements disabled may access the opt-out page of the advertisement distributor and other third parties in question to disable the use of their Cookies.
Changing Internet browsers, erasing Cookies, switching over to a new PC, etc. requires that settings be reconfigured.
Users may configure their settings on the opt-out page of those advertisements so that Google Cookies are not used (Additionally, users may also use the opt-out page on Network Advertising Initiative to disable third-party distributor Cookies.).
Without opting out, there is a possibility that Google Cookies as well as third-party distributor or advertising network Cookies may be used.
The opt-out website of Network Advertising Initiative may be used to collectively disable some (but not all) Cookies.