Terms and Conditions of Stay 宿泊約款
「適用範囲」
第1条
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1.当施設が宿泊者との間で締結する宿泊契約及び関連する契約は、この約款の定めるところによるものとし、この約款に定めのない事項については法令又は一般に確立された慣習によるものとします。
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2.当施設が、法令及び慣習に反しない範囲内での特約に応じたときは、前項の規定にかかわらず、その特約が優先するものとします。
「宿泊契約の申込み」
第2条
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1.当施設に宿泊契約の申込みをしようとする方は、次の事項を当施設に申し出ていただきます。
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(1)宿泊者名
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(2)宿泊日及び到着時刻
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(3)宿泊料金
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(4)a.申込者及びその連絡先
b.宿泊料金の支払者及びその連絡先
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2.宿泊者が、宿泊中の前項第2号の宿泊日を超えて宿泊の継続を申し入れた場合、当施設はその申し出がなされた時点で新たな宿泊契約の申込みがあったものとして処理します。
「宿泊契約の成立等」
第3条
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1.宿泊契約は当施設が前条の申込みを承諾した時に成立するものとします。
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2.前項の規定により宿泊契約が成立した時は、宿泊期間の宿泊料として、当施設が定める申込金を、当施設が指定する日までにお支払いいただきます。
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3.前項の申込金を同項の規定により当施設が指定した日までにお支払いいただけない場合は、宿泊契約はその効力を失うものとします。但し、申込金の支払期日を指定するにあたり、当施設がその旨を宿泊者に告知した場合に限ります。
「保証金の支払」
第4条
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1.ご滞在期間が90日以上の場合、30日分の宿泊料金を保証金としてお支払いいただきます。ご滞在延長により合計滞在期間が90日以上となった場合も同様となります。保証金は、客室明渡しの際に宿泊料等の未払金や客室内での損傷、他債務等がなければ返金するものとします。
「宿泊契約締結の拒否」
第5条
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1.当施設は次にあげる場合において、宿泊契約の締結に応じないことがあります。
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(1)宿泊の申込みがこの約款によらないとき
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(2)満室により営業の余裕がないとき
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(3)宿泊しようとする者が宿泊に関し、法令の規定、公の秩序もしくは善良の風俗に反する行為をする恐れがあると認められるとき
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(4)宿泊しようとする者が、次のイ~ハに該当するとみとめられるとき
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イ)暴力団員による不当な行為の防止等に関する法律(平成3年法律第77号)第2条第2号に規定する暴力団(以下「暴力団」という)、暴力団準構成員又は暴力団関係者その他の反社会的勢力
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ロ)暴力団又は暴力団員が事業活動を支配する法人その他の団体であるとき
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ハ)法人でその役員のうちに暴力団員に該当する者があるもの
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(5)宿泊に関し、暴力的要求行為が行われ、または、合理的な範囲を超える負担を求められたとき
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(6)宿泊しようとする者が、伝染病患者、又はこれに類するものであると明らかに認められるとき
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(7)天災、施設の故障、その他やむを得ない事由により、宿泊させることができないとき
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(8)宿泊しようとする者が、泥酔等で他の宿泊者及び当施設従業員に著しく迷惑を及ぼす恐れがあると認められたとき
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「宿泊者の宿泊契約解除および解約権」
第6条
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1.宿泊契約締結後、宿泊者は下記のキャンセル料金を支払うことによって、宿泊契約を解除することができます。(キャンセルポリシー)
解除期日(通知日) キャンセル料金 予約確定~契約開始31日前 1日分宿泊料(税込) 契約開始30日前~15日前 7日分宿泊料(税込) 契約開始14日分~前日 14日分宿泊料(税込) 契約開始日当日 30日分宿泊料(税込) -
2.宿泊契約期間は最低30日とし、30日間は中途解約できないものとします。
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3.契約開始日より31日以降、宿泊者は契約期間中であっても、14日前までの書面による事前退去通告をすることにより宿泊契約を解約することができます。また14日分の宿泊料を違約金として支払うことにより、即時退去が可能となります。
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4.宿泊者による解除および解約の申入れは、当施設の書面による承諾なくしては、これを撤回し、または取り消すことができません。
「当施設の契約解約権」
第7条
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1.当施設は次にあげる場合において、宿泊契約を解約することがあります。
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(1)宿泊者が宿泊に関し、法令の規定、公の秩序もしくは善良の風俗に反する行為をする恐れがあると認められるとき、または同行為をしたと認められるとき
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(2)宿泊者が、次のイ~ハいずれかに該当すると認められるとき
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イ)暴力団員による不当な行為の防止等に関する法律(平成3年法律第77号)第2条第2号に規定する暴力団(以下「暴力団」という)、暴力団準構成員又は暴力団関係者、その他の反社会的勢力
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ロ)暴力団又は暴力団員が事業活動を支配する法人その他の団体であるとき
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ハ)法人でその役員のうちに暴力団員に該当する者があるもの
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(3)宿泊に関し、暴力的要求行為が行われ、または、合理的な範囲を超える負担を求められたとき
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(4)宿泊者が、伝染病患者、又はこれに類するものであると明らかに認められるとき
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(5)天災、施設の故障、その他やむを得ない事由により、宿泊させることができないとき
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(6)宿泊者が、常習的な泥酔等によりほかの宿泊客及びホテル従業員に著しく迷惑を及ぼす恐れがあると認められたとき
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(7)客室(バルコニー含む)での喫煙、消防用施設等に対するいたずら、その他当施設が定める利用規則の禁止事項(火災予防上必要なものに限る)に従わないとき
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「宿泊の登録」
第8条
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1.宿泊者は、宿泊日当日、当施設のフロントにおいて、次の事項を登録いただきます。
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(1)宿泊者の氏名、年齢、性別、住所及び職業
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(ア)外国籍の方の場合、国籍、旅券番号、入国地及び入国年月日
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(2)明渡し日及び明渡し時刻
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(3)その他、当施設が必要と認める事項
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2.宿泊者は顔写真付き身分証明書(外国籍の方は旅券または在留カード)を提示するものとし、当施設はその写しを保管するものとします。
「利用規則の厳守」
第9条
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1.宿泊者は、当施設が定めた利用規則に従っていただきます。
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2.当施設は客室の利用規則その他、建物の管理上必要な事項を定め、これを所定の場所に掲示又は宿泊客に通知した場合は、宿泊客はこれを遵守していただきます。
「客室の使用時間」
第10条
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1.宿泊者が当施設の客室を使用できる時間は、契約開始日の午前0時から契約終了日の午後11時59分までとします。
「営業時間」
第11条
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1.当施設の主な施設等の営業時間は次の通りとし、その他の施設等の詳しい営業時間は各所の表示、客室内のサービスディレクトリー等でご案内いたします。
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(1)フロントサービス(ゲストサービス) 24時間(午前1時~午前2時を除く)
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(2)ジムサービス 24時間
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2.前項の時間は、必要やむを得ない場合には臨時に変更することがございます。その場合には適切な方法をもってお知らせいたします。
「料金の支払い」
第12条
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1.宿泊料等および各種サービスにおける料金は、当施設が定める支払期日までにご請求額をお支払いください。
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2.当施設が宿泊者に客室を提供し、使用が可能になった後、宿泊者が任意に宿泊しなかったまたは契約満了日以前に明け渡しをした場合においても、宿泊料金は申し受けます。
「禁止事項」
第13条
宿泊者が次の行為をすることは禁止されています。
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1.ご宿泊、ご滞在以外の目的で客室を利用すること。
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2.宿泊者及びあらかじめ当施設が承諾した者以外の第三者を客室に宿泊させること。
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3.実際に第三者に当施設客室を利用させるか否かを問わず、不特定又は多数の第三者に対して 客室の利用を勧誘するインターネット等の媒体(Airbnbその他類似のウエブサイト等)に客室の情報を掲載すること。
「事前承認事項」
第14条
宿泊者は事前に当施設の事前承認がなければ、次の行為は行えません。
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1.客室内に宿泊者名義の電話を新設すること。
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2.客室内の造作変更、又は造作の付設その他現状を変更する一切の行為。
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3.客室に付属する家具・什器・備品の客室外への搬出又は変更。
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4.日常生活に必要な見回品以外の物品、殊に家具などの大型物品の搬入。
「宿泊者の手荷物又は携帯品の保管」
第15条
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1.宿泊者の手荷物が、宿泊に先立って当施設に到着した場合は、その到着前に当施設が了解した時に限って責任をもって保管し、宿泊者がフロントにおいてカードキーをお引渡しする際にお渡しします。
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2.宿泊者が明渡し後、宿泊者の手荷物又は携帯品が当施設に置き忘れられた場合において、その所有者が判明したとき、当施設は当該所有者に連絡すると共に、その指示を求めるものとします。ただし、所有者の指示がない場合、所有者と連絡が取れない場合、又は所有者が判明しないときは、遺失物法に基づき処理します。
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3.本条の場合における宿泊者の手荷物又は携帯品の保管について当施設の責任は、第1項の場合にあっては第1項の規定に、第2項の場合にあっては第2項の規定に準じるものとします。
「駐車の責任」
第16条
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1.宿泊者が当施設に所在する駐車場をご利用になる場合、別途駐車場使用契約書を結ぶものとし、宿泊者はその内容を順守するものとします。
「宿泊者の責任」
第17条
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1.宿泊者の故意または過失により当施設が損害を被ったときは、当該宿泊者は当施設に対し、その損害を賠償していただきます。
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2.客室内、当施設内での備品等の損傷については宿泊者の責任となります。修繕、修理が必要な場合は宿泊者のご負担となりますので何卒ご了承ください。
以上
Scope of Application
Article 1
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1.Accommodation Agreements and related agreements formed by and between the Facility and the Guest shall be based on the provisions of these Terms and Conditions. Matters not provided for under these Terms and Conditions shall be governed by laws or generally established practices.
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2.Notwithstanding the provisions of the preceding paragraph, when the Facility acts in accordance with a special agreement, within such scope as does not violate laws and established practices, the special agreement shall take precedence.
Application for Accommodation Agreement
Article 2
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1.If you intend to apply for an Accommodation Agreement with the Facility, you must notify the Facility of the following matters.
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(1)Name of Guest(s)
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(2)Date(s) of stay and time of arrival
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(3)Accommodation fees
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(4)a.Applicant and his or her contact details
b.Payer of accommodation fees and his or her contact details
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2.If a Guest requests, during his or her stay, to continue his or her stay beyond the date(s) of stay provided for under Item 2 of the preceding paragraph, the Facility shall regard it as an application for a new Accommodation Agreement having been made at the time the request is made.
Formation of Accommodation Agreement
Article 3
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1.An Accommodation Agreement shall be formed upon the Facility’s acceptance of the application under the preceding article.
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2.When an Accommodation Agreement is formed pursuant to the provisions of the preceding paragraph, the application fee specified by the Facility shall be paid on or before the date designated by the Facility, as an accommodation fee for the period of stay.
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3.If the application fee provided for under Article 2 cannot be paid by the date specified by the Facility pursuant to the provisions of the same paragraph, the Accommodation Agreement shall cease to be effective; provided, however, that this shall be limited to cases where the Facility notifies the Guest to that effect when specifying the due date for payment of the application fee.
Payment of Security Deposit
Article 4
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1.If the length of stay is 90 days or more, 30 days’ accommodation fee shall be paid as a security deposit. The same shall apply if the total length of stay is 90 days or more due to an extension of stay. The security deposit will be refunded if there is no unpaid payment, damage in the guest room or other liability at the time of handing over the room.
Refusal to Sign Accommodation Agreement
Article 5
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1.The Facility may refuse to form an Accommodation Agreement in the following cases.
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(1)When the application for accommodation is not in line with these Terms and Conditions
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(2)When there is no room availability due to full occupancy
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(3)When it is deemed that the Guest seeking accommodation may engage in an act or acts contrary to the provisions of law, public order or good morals with regard to the accommodation
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(4)When the Guest seeking accommodation is deemed to fall under any of the following items a) through c)
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a)Organized crime groups as provided for under Article 2 Item 2 of the Act on Prevention of Unjust Acts by Organized Crime Group Members (Act No. 77 of 1991) (hereinafter referred to as “Organized Crime Groups”), associate members or affiliates of Organized Crime Groups or gangsters, and/or other antisocial forces
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b)A corporation or other organization whose business activities are controlled by an Organized Crime Group, or Organized Crime Group members
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c)A corporation that has a person or persons who fall under the category of an Organized Crime Group member among its officers
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(5)When a violent demand, or a demand for burden exceeding the scope of reason is made with regard to the accommodation
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(6)When it is deemed that the Guest seeking accommodation is clearly infected with an infectious disease or similar
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(7)When provision of accommodation is not possible due to a natural disaster, malfunction of facilities, or other unavoidable reasons
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(8)When it is deemed that the Guest seeking accommodation may cause significant inconvenience to other guests and employees of the Facility due to intoxication, etc.
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Right of Guests to Cancel or Terminate Accommodation Agreement
Article 6
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1.After the formation of the Accommodation Agreement, the Guest may cancel the agreement by paying the cancellation fee below. (Cancellation Policy)
Canceling Date (Notice) Cancellation Fee Booking – 31 days prior to contract start 1-day accommodation fee (inc. tax) 30 days – 15 days prior to contract start 7-day accommodation fee (inc. tax) 14 days – 1 day prior to contract start 14-day accommodation fee (inc. tax) On the contract start day 30-day accommodation fee (inc. tax) -
2.The term of the Accommodation Agreement shall be a minimum of 30 days, and the Guest shall not be able to terminate the Agreement before the end of the 30-day period.
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3.After 31 days from the start date of the contract, even during the term, the Guest may terminate the Accommodation Agreement by giving 14 days' prior written notice of the vacation.By paying 14 days’ accommodation fee as a penalty, immediate vacation of the accommodation is possible.
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4.Once made, a Guest’s request for cancellation or termination may not be withdrawn or canceled without the written consent of the Facility.
Right of the Facility to Terminate Accommodation Agreement
Article 7
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1.The Facility may terminate the Accommodation Agreement in the following cases.
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(1)When it is deemed that the Guest may engage in—or has engaged in—an act or acts contrary to the provisions of law, public order or good morals with regard to the accommodation
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(2)When the Guest is deemed to fall under any of the following items a) through c)
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a)Organized crime groups as provided for under Article 2 Item 2 of the Act on Prevention of Unjust Acts by Organized Crime Group Members (Act No. 77 of 1991) (hereinafter referred to as “Organized Crime Groups”), associate members or affiliates of Organized Crime Groups or gangsters, and/or other antisocial forces
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b)A corporation or other organization whose business activities are controlled by an Organized Crime Group, or Organized Crime Group members
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c)A corporation that has a person or persons who fall under the category of an Organized Crime Group member among its officers
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(3)When a violent demand, or a demand for burden exceeding the scope of reason is made with regard to the accommodation
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(4)When it is deemed that the Guest is clearly infected with an infectious disease or similar
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(5)When provision of accommodation is not possible due to a natural disaster, malfunction of facilities, or other unavoidable reasons
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(6)When it is deemed that the Guest may cause significant inconvenience to other guests and hotel employees due to habitual intoxication, etc.
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(7)When the Guest engages in smoking in guest rooms (including balconies), mischief against firefighting equipment, etc. or other prohibited matters under regulations stipulated by the Facility (limited to those necessary for fire prevention)
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Registration of Stay
Article 8
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1.On the day of the stay, the Guest shall register the following items of information at the front desk of the Facility.
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(1)Name, age, sex, address and occupation of the Guest(s)
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a)For foreign nationals: nationality, passport number, place of entry and date of entry to Japan
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(2)Date and time of vacation (handover)
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(3)Other items deemed necessary by the Facility
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2.Guests shall present a photo ID (passport or residence card for foreign nationals), a copy of which shall be kept by the facility.
Adherence to Regulations of Use
Article 9
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1.Guests are required to comply with the Regulations of Use stipulated by the Facility.
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2.The Facility shall establish regulations of use for guest rooms and other matters necessary for the management of the building. When these regulations are posted in a prescribed place or notified to the Guest, the Guest shall comply with them.
Guest Room Usage Hours
Article 10
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1.The time that the guest may use the guest room shall be from 12:00 a.m. (midnight) of the day the contract begins until 11:59 p.m. of the day the contract ends.
Business Hours
Article 11
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1.The business hours of the main facilities of the Facility are as follows. Detailed business hours of other facilities, etc., shall be announced by the display of notices in various places, and service directories in guest rooms, etc.
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(1)Front desk service (guest service): 24 hours a day(except between 1:00a.m. and 2:00a.m.)
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(2)Gym service: 24 hours a day
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2.The hours set forth under the preceding paragraph may be subject to change temporarily due to unavoidable circumstances where necessary. In such cases, Guests will be informed in an appropriate manner.
Payment of Fees
Article 12
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1.Please pay the fee for accommodation, service or etc. by the due date designated by the Facility.
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2.Accommodation fees shall be charged even if the Guest chooses not to stay or to vacate before the expiration date of the Agreement (voluntarily) after the Facility has provided the Guest with a room and made it available for use.
Prohibited Acts
Article 13
Guests must not do the following.
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1.Use guest rooms for purposes other than accommodation.
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2.Allow any third party other than the Guest or those to whom the Facility has given prior consent to stay in guest rooms.
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3.Post room information on the Internet or other media (Airbnb or other similar websites, etc.) that solicits the use of guest rooms to an unspecified or large number of third parties, regardless of whether or not any third party actually uses the Facility’s rooms.
Matters for Prior Approval
Article 14
Guests must not engage in the following actions without prior approval from the Facility.
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1.Installing a new telephone line in the guest room in the Guest’s name
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2.Any act of changing the current state of a guest room, such as changing or installing fixtures in the guest room
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3.Changing furniture, fixtures or supplies attached to the guest room or carrying them outside the room
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4.Bringing items other than personal belongings necessary for daily life, especially large items such as furniture, into the guest room
Storage of Guests’ Hand Luggage and Portable Belongings
Article 15
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1.If the Guest’s luggage arrives at the Facility prior to the date of stay, it will be stored responsibly only when the Facility has agreed prior to arrival, and will be given to the Guest when the card key is handed over at the front desk.
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2.If a Guest’s luggage or personal belongings are left behind in the Facility after the Guest has vacated and handed over the keys to the room, the Facility shall contact the owner and request instructions once the owner is identified; provided, however, if there is no instruction from the owner, or if the owner cannot be contacted, or if the owner is not known, such items will be processed in accordance with the Lost Property Act.
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3.The responsibility of the Facility for the storage of the luggage or personal belongings of Guests in the case of this Article shall be in accordance with the provisions of Paragraph 1 in the case of Paragraph 1; and the provisions of Paragraph 2 in the case of Paragraph 2.
Liability for Parking
Article 16
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1.If a Guest uses the parking lot located at the Facility, the Guest shall conclude the Parking Garage Lease Agreement and comply the conditions and contents.
Liability of Guests
Article 17
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1.If the Facility suffers damages due to willful intent or negligence on the part of a Guest, the Guest shall compensate the Facility for damages incurred.
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2.Guests are liable for damage to equipment, etc., in guest rooms and elsewhere inside the Facility. Please note that if repairs are required, the Guest shall be held liable to bear the cost of such repairs.